Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Angie86 | użytkownik

imię i nazwiskoangie adresWarszawa / Staszow zarejestrowany17.02.2004 @19:37:30 ostatnio na stronie21.12.2013 @13:54:17



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty87 komentarze47 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~mlodywsch    23.09.2007 @10:38:20
ostatnio edytowane: 2007-09-23 10:41:52
_______

~konklos    18.09.2007 @12:25:46
Tez mam ze skokiem :>
tu o --> http://www.digart.pl/praca/964357/Latac.html
_______
używam całej skali ocen
~mruffka    18.09.2007 @01:03:11
świat jest mały
_______
a mnie właściwie nie ma i mogę robić to, co chcę
~sweetandbeauty    16.09.2007 @08:50:01
no mam mam,nawet 2ie :P
ja też cie skądś znam, z widzenia chyba, ale nie ejstem 100%pewna:P
_______
L0time
~sweetandbeauty    15.09.2007 @21:07:00
były ale juz sie nie bawie w digarta od czasu do czasu oceniam jak mi coś wpadnie w oko :P
_______
L0time
~mlodywsch    15.09.2007 @21:00:58
dzięki za obserwacje przekaże bratu pozdrowienia ;d
_______

~Gawel    15.09.2007 @07:42:04
oooooo witam jak mnie znalazłaś?
~Boskikrokodyl    12.09.2007 @01:48:31
podziekowal za komenta i zapraszam ponownie
_______
***pif*pam*pum***
~kingBoris    18.07.2007 @19:28:51
thats right yo! thats right yo! ;>
_______
ablaalbslgsddgkjk 35jktlwr;kdgc
~TomoFafik    11.07.2007 @10:14:42
Witam, koleżankę. Myślałem, że ja jestem na ciekawym kierunku, ale materiały wubuchowe to dopiero musi być niezłe. Czy ta rdza to nie jest czasem rdza na 'naszym' czołgu na poligonie.. Niezle zaczynasz-swietne zdjecia..pozdrawiam
_______

-xcaliforniax    27.08.2006 @21:37:10
bardzo ładna galeryjka oczy są swietne
nawet w najnowszej pracy przykuwaja najwieksza uwage pzdr!!
~nocny    13.08.2006 @20:39:51
dzięki za odwiedziny i koment.
pozdrawiam
~Blackenblack    12.08.2006 @23:01:36
Dzięki Pozdro
_______
http://blackenblack.digart.pl/digarty Żyj...i...miej...checę...z...życia..."Dzieciaku"... ...nic...więcej......
http://blackenblack.digart.pl/digarty I comment yours, be cool & comment mine... Tak..
~dariuszsankowski    12.08.2006 @11:26:44
_______
http://www.tenjedendzien.pl - fotografia ślubna Wrocław
~luby    11.08.2006 @21:32:51
ladna galeria! zaraz musze sie po niej przeleciec
co do jednej z twoich wypowiedzi na temat modow i ich podejscia to mialem podobna sytuacje: praca na ok 86% satysfakcji (nie pamietam dokladnie, moze nawet i wiecej) nie przypadla modowi i zrobil "delete" ... witaj w klubie
_______
zapraszam na:
DA galeria http://www.digart.pl/pokaz.lista.php?userid=luby
~uzi    11.08.2006 @07:15:08
ho ho ho....to będzie super galeria...gratuluję gustu i pozdrawiam
~Eryk01    26.05.2006 @09:53:43
dzięki
_______
dzięki za komentarze. Złe, Dobre, byle były sensowne.
~xmanio    26.07.2005 @09:47:03
a gdzie siem podziały Twoje pracki ?
pozdro
_______
__________
Aww take me back to the start !

~urimepl    02.07.2005 @00:34:22
Niby powinienem oceniac efekty twojej pracy, ale wole poczestowac cie pikselowym buziakiem
wybaczysz ?
~sirlorak    01.07.2005 @12:53:39
witam ...
_______
http://passenger.wordpress.com/ /// wywody Zebry
~deen    30.06.2005 @22:26:11
Witaj na DA
co do modow to nie wiem, praca byla dobra
_______

~Angie86    30.06.2005 @18:06:25
Nie rozumiem dlaczego praca ktora dodaje i ktora jest pozytywnie komentowana jest usuwana przez moderatorów. Może odrazu napiszecie że serwis ten jest dla ELITY...ale przeciez są też ludzie którzy zaczynaja i chcieliby sie sprawdzić..
~sharingan    30.06.2005 @13:41:03
Widzę że nowa osoba ładny początek powodzenia życze.
~LaChupaCabra    26.06.2005 @00:20:13
witam na zycze powodzenia i pozdrawiam cieplutko jak na razie bomba
_______
http://czupak.wordpress.com/
'Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona.' Chrum!
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt